Üldine
Moonsilk e-pood müüb kvaliteetseid 100% Mulberry siidist valmistatud tooteid – padjapüüre, ööriideid, aksessuaare ja muud.
Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.moonsilk.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Moonsilk OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.moonsilk.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
Müüja andmed:
Moonsilk OÜ
Kuninga tee 1/1-2
Järveküla
75304
Reg. nr. 16905890
Telefon +372 56253369
Email: info@moonsilk.ee
Hinnad
Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
Tooted
Kõik E-poes kuvatavad tooteid on reeglina laos olemas ning asuvad Eestis. Peale tellimuse vormistamist postitatakse tooted esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 48h jooksul.
E-poes kuvatavad fotod toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda toote tegelikust väljanägemisest.
Ostu vormistamine
Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi: menüüribal klikkida ostukorvi ikoonil, misjärel suunatakse Klient ostukorvi. Seejärel klikkides “mine maksma” nupul, juhatab pood kliendi tellimuse vormistamise lehele.
Pärast nõutud tõeste andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Esita tellimus“ nuppu. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
Pärast tellimuse vormistamist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses.
Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest, teavitades sellest klienti e-posti teel. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitmisest, tagastatakse tellimuse maksumus. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tellimuse eest tasus.
Makseviisid
Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda pangalingiga või kasutades deebet/krediitkaarte Visa, Mastercard, American Express.
Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
Kinkekaardid
E-poes saab kasutada digitaalseid kinkekaarte. Kinkekaarti saab kasutada lisades Ostukorvis olevasse Kinkekaardi lahtrisse kinkekaardi unikaalse koodi. Kui ostusumma on väiksem kui kinkekaardil olev summa, jääb ülejäänud summa Kinkekaardile alles. Kui ostusumma on suurem kui kinkekaardil olev summa, siis tuleb puuduolev summa juurde maksta kasutades Ostukorvis olevaid makseviise.
Transport
Kliendil on võimalik valida erinevate tarnevõimaluste vahel. Valikus on nii Omniva kui ka DPD pakiautomaadid.
Toode jõuab Kliendi poolt valitud pakiautomaati üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile.
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi ja pakiautomaadi asukohta. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele.
Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest koheselt teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@moonsilk.ee või helistades +372 5625 3369.
Tagastamine ja ümbervahetamine
Moonsilk.ee e-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada teavitades meid tagastamissoovist 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest ning saates meile kauba 14 päeva jooksul tagasi.
Palun tagastage toode selle algses seisukorras ja originaalpakendis. Toode peab olema koos siltidega, kandmata ja pesemata.
Kõik tagastatud tooted läbivad kvaliteedikontrolli. Toote väärtuse languse eest vastutab ostja.
Ostu eest tasutud summa tagastatakse samale deebet- või krediitkaardile, mida kasutati algse ostu vormistamisel.
Tagasimakse tehakse nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul alates siltidega, kandmata ja pesemata tagastatud toote kättesaamisest. Kui tagasimakse on tehtud, peaksite seda nägema oma pangaväljavõttel 7 tööpäeva jooksul (sõltuvalt pangast).
Esialgse tarnimise (originaaltellimuse) postikulud kuuluvad tagastamisele.
Tagasi saadetava toote postikulud katab klient.
Palun pange tähele, et kauba tagastamisel vastutate selle eest nii kaua, kuni oleme selle kätte saanud. Tellimuse tagastamisel saatke palun tagasi kõik, mis kuulus originaalpakendisse. Pakkige hoolikalt, et toode oleks pärast selle kättesaamist jätkuvalt müüdavas seisukorras. Valige saatmisvõimalus, mida saab jälgida – Moonsilk.ee ei vastuta transpordi käigus kaduma läinud toodete eest. Hoidke alles saatmisega seotud info (kviitung, jälgimisnumber jne). Saatke pakendatud toode meile tagasi 14 päeva jooksul Peetri Selveri Omniva pakiautomaati, lisades saaja tel. numbriks 5625 3369.
Moonsilk.ee ei vastuta võimalike tolliga seotud maksude ja/või tasude eest.
Tagastamiseks mittekõlbulikud tooted:
– Toode ei ole algses seisukorras ja on müügikõlbmatu
– Toode, millest keelduti tarnimisel
– Toote ostja esitas vale aadressi
– Tagastatud toodet ei võeta vastu kui Moonsilk klienditeenindusega on võetud ühendust hiljem kui 14 päeva pärast kauba kättesaamist ja/või kui toodet ei ole tagastatud 14 päeva jooksul.
Ostetud toote ümbervahetamine:
Palun veenduge enne tellimuse vormistamist, et olete valinud õige suuruse. Kui vajate abi suuruse valimisel, saatke meile kindlasti e-mail ja me aitame teid hea meelega.
Tooteid (algses seisukorras ja originaalpakendis) on võimalik vahetada juhul, kui soovitud suurus on laos olemas. Kui soovitud suurust laos ei ole, on võimalik toode vahetada muu sobiliku toote ja/või aksessuaari vastu, mis on laos olemas. Tagasi saadetava toote postikulud katab klient. Toote vahetamisel saatke palun tagasi kõik, mis kuulus originaalpakendisse.
Kui teil on küsimusi seoses meie tagasisaatmispoliitikaga, võtke meiega e-maili teel julgelt ühendust info@moonsilk.ee ja vastame esimesel võimalusel kõigile teie küsimustele.
Vastutus
Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seadusega kooskõlas olevatel eesmärkidel.
Muud tingimused
Kliendi ja Müüja vahel tekkinud konfliktid lahendatakse läbirääkimiste teel.
Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
Klienditugi
Eesti ja inglise keelse klienditoe telefon on +372 5625 3369 ja e-posti aadress: info@moonsilk.ee. Klienditugi on saadaval tööpäeviti E-R 9.00-17.00.
Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.